ブルガリア便り

ブルガリア隠遁生活 

Една българска роза  「一本のブルガリアのバラ」 エドナ ブルガルスカ ローザ

有名な「一本のブルガリアのバラ」と言う歌です。
ブルガリアのおもてなしの心が込められています。



Една българска роза

Крисия Тодорова Една българска роза

Зара - Една Българска роза

Една българска роза Деси Добрева


歌詞
Добър вечер приятелю млад,
ドーバル ヴェーチェル プリヤーテリユ ムラッド
こんばんは若き親友、  
добър вечер другарю.
ドーバル ヴェーチェル ドルガリユ
こんばんは同志。
Добре дошъл в нашия град,
ドブレ ドーシャル フ ナシヤ グラッド
ようこそ私たちの町に、
добре дошъл в България.
ドブレ ドーシャル フ ブウルガリヤ
ようこそブルガリアに。
Вземи във този хубав ден една българска роза от мен.
フゼミ ヴァフ トーズイ フーヴァフ デン エドナ ブルガルスカ ローザ オット メン
この素敵な日に私から一本のブルガリアのバラを贈ります。
Нека тя да ти разкаже с ароматния си глас
ネカ ティヤ ダ ティ ラズカジェ ス アロマトニヤ シ グラス
彼女は香(カグワ)しい声であなたに伝えるでしょう。
за Балкана, за морето и за всички нас, всички нас.
ザ バルカナ ザ モレート イ ザ フシチュキ ナス フシチュキ ナス
山や海や私たち全てに、私たち全てに。


И когато приятелю млад
イ コガート プリヤーテリユ ムラッド
そして若き日の親友 
и когато другарю
イ コガート ドルガリユ
若き日の同志
си тръгнеш ти от нашия град,
シ トラグネシ ティ オット ナシヤ グラッド
あなたは私達の町を離れ、
си тръгнеш ти от България.
シ トラグネシ ティ オット ブウルガリヤ
あなたはブルガリアを離れます。
Вземи във оня хубав ден една българска роза от мен.
フゼミ ヴァフ オニャ フーバフ デン エドナ ブルガルスカ ローザ オット メン
あの素敵な日に私から一本のブルガリアのバラを贈ります。
Нека тя да ти напомня с ароматния си глас
ネカ ティヤ ダ ティ ナポムニャ ス アロマトニヤ シ グラス
彼女は香(カグワ)しい声であなたに思い出させるでしょう。
за Балкана, за морето и за всички нас, всички нас.
ザ バルカナ ザ モレート イ ザ フシチュキ ナス フシチュキ ナス
山や海や私たち全てに、私たち全てに。


И не забравяй нито ден ти тази българска роза ...и мен
イ ネ ザブラフヤイ ニト デン ティ ターズ ブウルガルスカ ローザ イ メン
そしてその日にあなたは私とブルガリアのバラを忘れないでください
Нека тя да ти напомня с ароматния си глас
ネカ ティヤ ダ ティ ナポムニャ ス アロマトニヤ シ グラス
彼女は香(カグワ)しい声であなたに思い出させるでしょう。
за Балкана, за морето и за всички нас
ザ バルカナ ザ モレート イ ザ フシチュキ ナス 
山や海や私たち全てに
за всички нас, всички нас.
ザ フシチュキ ナス フシチュキ ナス
私たち全てに、私たち全てに。